Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN AMRO prolongeert hoofdsponsorschap DDW

ABN AMRO is ook de komende drie jaar hoofdsponsor van Dutch Design Week (DDW). Met de verlenging van het sponsorschap tot en met 2016…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ABN AMRO is partner van DDW sinds 2009, en hoofdsponsor sinds 2011. Sponsor Manager Ilona Roolvink van ABN AMRO: ‘Ontwerpers zijn onze klanten. Wij willen hen graag ondersteunen met onze kennis en expertise. Dutch Design Week is het podium voor ontwerpend Nederland. We zijn dan ook blij dat we nog langer aan DDW verbonden blijven.’

related partner content for mobile comes here

DDW en ABN AMRO willen de focus op ontwikkeling en ondersteuning van jong talent uitbouwen. Met de organisatie van een speciaal talentprogramma, wil de bank kennis en ervaring uitwisselen en haar netwerk, het bedrijfsleven en de ontwerpwereld met elkaar verbinden. Dat gebeurt onder meer via het project Driving Dutch Design, waarin een selectie ontwerpers elf maanden lang intensief wordt begeleid door een personal coach van de bank en masterclasses bijwoont van gerenommeerde bedrijven. Daarnaast biedt ABN AMRO een podium: ontwerpster Miriam van der Lubbe is aangetrokken als curator van zogenaamde Hotspots, waarin tijdens DDW werk van veelbelovende ontwerpers tentoongesteld wordt. Tot slot wordt er tijdens het evenement een vervolg gegeven aan de aansluiting op beleidsthema’s van de provincie Noord-Brabant, vanuit de sectorkennis van de bank. Daartoe wordt onder meer gewerkt aan thematische seminars.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in