PLUS reageert origineel op klagende klant

Het meest bijzondere werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Dit is het toppunt van klantvriendelijkheid, maar dan wederzijds. Merlinde mist haar vertrouwde PLUS Supermarkt en dit brengt duidelijk het beste in de supermarkt naar boven.

 

1. Het begint met een afscheid dat voelt als vreemdgaan. 

 

 

2. Maar de break met Merlinde komt duidelijk ook hard aan bij PLUS.

 

 

3. Dus monteren ze deze tranentrekker in elkaar.

 

 

4. Speciaal voor hun trouwe paprika proever!

 

 

5. Als dit geen liefde is.

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie