Overslaan en naar de inhoud gaan

Wendy van Dijk gooit roer contentplatform om: magazines worden specials, nieuwe salespartij

100% Media & Partner Netwerk gaat alle sales doen.
Wendy
Wendy

Wendy van Dijk voert veranderingen door bij haar contentplatform Wendyonline.nl en in print. Ze gaat 'digital first', de reguliere printmagazines (acht per jaar) worden specials en alle sales komt in handen van 100% Media & Partner Netwerk (de partij die ook sales verzorgt voor 100%NL magazine en Helden).

Wendy van Dijk: ‘Wij hebben er voor gekozen om een digital first bedrijf te worden, om zo onze doelgroep nog beter te bereiken. We willen ons meer focussen op onze dagelijkse content, omdat we zien dat de groei op online en social groot is en er dus een enorme behoefte bij ons publiek is om iedere minuut van de dag pakkende verhalen te lezen en goede tips te krijgen.' 

related partner content for mobile comes here

Het printmagazine verdwijnt komend voorjaar in huidige vorm en wordt vervangen door specials. Van Dijk zegt daarover: 'Je ziet dat er ook in print in snel tempo veel aan het veranderen is en daarom willen we ons ook daar meer focussen op het bieden van een helpende hand. Daarom gaan we de traditionele nummers vanaf voorjaar 2020 vervangen door Wendy specials, die beter op die behoefte naar hulp en inspiratie inspringen. Met strategische partners zijn we in gesprek om dit alles uit te breiden in de komende jaren.’

Hoeveel specials er uit gaan komen per jaar, is niet duidelijk. 


Wendy blijft zich richten op 'de zoektocht naar geluk en gezond leven'. 

Mediahuis

Drie jaar geleden stapte Telegraaf Media Groep (nu Mediahuis) in als uitgever van Wendy. Die samenwerking is inmiddels beëindigd. Vorige week werd bekend dat directeur Justine Huffmeijer van Wendy Multimedia vertrekt naar producent Tuvalu Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Igor

Digital first, of digital only?Lastig he.. dat internet :-)

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in