Tijdens Minds in Media, op 14 december, worden de winnaars van het Media Report bekendgemaakt en blikken Saskia Wagenmakers (IAB/Candid Group), Frank Volmer (Ster) en Harry Dekker (Unilever) terug op het bewogen mediajaar 2020.
Toonaangevende vakgenoten gaan in discussie over de mediatrends die de richting van het vak bepalen. De cookieloze toekomst, de dominantie van de big techs, de impact van de crisis en inhousing, het komt allemaal langs aan de mediatafel onder leiding van Susanne van Nierop. Dit jaar zijn Saskia Wagenmakers, voorzitter IAB en CCO Candid, en Ster-directeur Frank Volmer te gast in de studio van Capital C.
Harry Dekker geeft – vanuit zijn thuiskantoor – z’n visie op de gebeurtenissen van het afgelopen jaar en legt de gasten scherpe vragen voor.
Tijdens de webcast worden alle winnaars bekendgemaakt van het Media Report 2020, het jaarlijkse onderzoek van Adformatie en Ipsos. ‘In een crisis zie je wie het echt begrijpt, kansen pakt en rustig blijft’, aldus een van de respondenten. Wie volgen Value Zipper en Reprise op als Beste Exploitant en Beste Mediabureau? En welke exploitanten excelleerden in hun eigen categorie? Ook zetten we de meest toonaangevend, innovatieve en klantgerichte bedrijven in de spotlight.
De Speld blikt op geheel eigen wijze terug op mediajaar 2020.
De webcast is via de link hieronder live te volgen en achteraf terug te kijken.
Wanneer? Maandag 14 december
Hoe laat? 15.30 -16.15 uur
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!