De campagne is het eerste werk van The Oddshop voor het ministerie van BuZa, sinds het winnen van de pitch in juli 2015.
Met 'Overal dichtbij' lanceert het ministerie de 24/7 BZ Reis-app en het 24/7 BZ Contactcenter. Hiermee kunnen reizigers zelfs op de meest onhandige momenten, overal ter wereld het ministerie raadplegen voor informatie en ondersteuning.
In een interview met de Telegraaf sprak Minister Bert Koenders gisteren al over het belang van 'goed voorbereid op reis gaan'.
The Oddshop werd binnen de campagne betrokken bij de ontwikkeling van de strategie, pay-off, het leiden van een breed scala media en de oprichting van een internationaal telefoonnummer.
De campagne is vanaf vandaag online en op televisie te zien. Meer informatie over de vernieuwde dienstverlening is te vinden op de speciale campagnesite.
Credits
Klant : Ministerie van Buitenlandse Zaken
Eindverantwoordelijke klant : Rense Weide / Joost Dekker
Bureau : The Oddshop
Account : Oscar Hamming / Orfee Goedkoop
Creatie : Niels de Wit / Robert van der Lans
Productiemaatschappij : Mate Made
Regisseur : Rakhal Heijtel / Ruurd Vulink
Editor : Rakhal Heijtel / Ruurd Vulink
Sound : Haevn