NS deelt online grootste 'afknappers' bij reizigers

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Hoe meer tijd je met mensen doorbrengt, des te meer hun negatieve eigenschappen naar voren komen. Dat werkt zo in relaties en vriendschappen, maar schijnbaar ook in het openbaar vervoer.

NS spendeert namelijk zoveel tijd met reizigers dat ze inmiddels al een hoop afknappers heeft gezien. Omdat je in zo'n geval beter open kaart kan spelen, laat de spoorwegmaatschappij online precies zien welke dat zijn.

'Het volgende statio-'

@nederlandsespoorwegen Die reiziger die in paniek opstaat wanneer het volgende station wordt omgeroepen 🙄 #icks #mijnietbellen #nederlandsespoorwegen ♬ origineel geluid - NS

Reizigers voelen zich in sneltreinvaart aangesproken door deze video.

tba1


Wat NS een afknapper vindt, is voor sommigen juist puur leedvermaak.

TBS

Het geduld van deze reizigers is helemaal naar de knoppen.

 


Iedereen die zich hier schuldig aan maakt, loopt nu tegen de (groene) lamp.

 

TBS


In dit geval raak je als reiziger het spoor compleet bijster.

TBS


Lopen op de roltrap loopt lang niet altijd op rolletjes.

 


Afknappers van NS vastleggen is geen baan, maar een lifestyle.

TBS

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie