Nominaties voor PIM Marketing Literatuurprijs bekend

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft in samenwerking met de Vrije Universiteit van Amsterdam vandaag de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur 2007 bekend gemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het zijn de volgende drie boeken:

* 'Guerrilla marketing' van Cor Hospes
* 'De groeimotor' van Roland en Rogier van Kralingen
* 'TheTrade Marketing Dimesion' van Ron Cijs en Herwin van den Berg

De uitreiking van de vindt plaats in de avond van 27 november 2007 op de Vrije Universiteit van Amsterdam.

Als belangrijkste criterium voor de prijs geldt in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in het 2006 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlands talige marketing vakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

Onze nieuwe poll gaat over de vraag welke jij de beste vindt. Stem!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie