Internet- en tv-aanbieder Online.nl wil met de nieuwe, landelijke campagne 'Je ziet meer met Online.nl' duidelijk maken dat het heel veel videocontent aanbiedt. En dat je abonneren op allerlei losse streamingsdiensten met bijbehorende kosten dus niet meer nodig is. De campagne focust zich op personen die letterlijk hun ogen uitkijken door het videoaanbod van Online.nl.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Higuita, waar Top Format de opnames en stemcasting verzorgd heeft.
Videoaanbod
Alco de Jong, countrymanager van Online.nl, is er duidelijk over. Wie zich aansluit bij de provider, kan zijn abonnementen op Netflix, Disney+, Videoland en andere diensten opzeggen. 'In het drukke speelveld waar Online.nl zich in begeeft zijn wij onderscheidend in het meest complete contentaanbod dat standaard wordt meegeleverd. Steeds meer huishoudens in Nederland hebben een abonnement op twee of meer streamingdiensten. Bij Online.nl is dat niet nodig, want iedereen krijgt standaard het ruimste aanbod lineaire zenders (waaronder BBC First, Dreamworks en History Channel) en vier reclamevrije zenders van Film1. Dus je ziet echt meer met Online.nl.'
Omdat nog niet iedereen bekend is met de propositie van Online.nl, start de provider op 1 mei met een landelijke campagne die het bewustzijn moet vergroten. De campagne voert op outdoor, online video's, display, social en radio. Die radiocampagne leunt op de stemmen van presentator Dennis Weening en radio-dj Giorgo Hokstam en is onder andere te horen op 100%NL en Slam FM.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!