Mobile Coupons

Nederlanders staan bekend als gierig, maar juist Belgen gebruiken de meeste kortingsbonnen ter wereld. In 2008 hebben onze zuiderburen zelfs een recordaantal van 142 miljoen bonnen ingeleverd bij de kassa's: da’s bijna veertien bonnen per Belg!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Resultaten volgens onderzoeksbureau Kelsey Group

De Belgen lossen daarmee de Amerikanen af als koplopers in kortingsbonnen. Een gemiddelde Amerikaan gebruikt minder dan tien coupons per jaar. In Nederland is het gebruik van kortingsbonnen nog erg laag.
Mobile Coupons kunnen echter hierin verandering brengen. Geen gedoe meer met het uitknippen en bewaren van coupons en geen gepruts meer bij de kassa.

Resultaten onderzoeksbureau Compete

In 2009 voorspelde Jeroen Nas (directeur van van VEMT) dat mobile couponing de doorbraak in 2010 gaat worden. "Met name door de komst van iPhone- en Androidtoestellen stijgt het gebruik van mobiel internet enorm. Mobiel internet maakt location based marketing met kortingscodes mogelijk.” , aldus Nas

Onderzoeksbureau Juniper Research verwacht grote groei

Mobiele coupons kunnen op diverse manieren worden gedistributeerd

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie