Hoe Metro Holland dealt met aangebrande Nederlanders onder Marokkopost

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Metro Holland

Het lijkt erop dat veel Nederlanders zullen juichen voor Marokko tijdens het WK. Dat werd vorige week duidelijk dankzij een vermakelijke videoboodschap van onder meer Louis van Gaal. Toen Metro afgelopen donderdag een post plaatste van de voorpagina van vrijdag 15 juni, werd echter ook duidelijk dat niet iedereen er vrolijk van wordt, getuige de felle reacties. Maar één ding is duidelijk, Metro is not impressed...

1. Dit plaatsen ze in aanloop naar de wedstrijd van Marokko tegen Iran.

Metro Holland
Metro Holland

2. En dit schiet bij sommigen flink in het verkeerde keelgat.

Metro Holland
Metro Holland

3. Volgende keer beter, Wimpie.

Metro Holland
Metro Holland

4. Ook van Rens zijn ze niet erg onder de indruk.

Metro Holland
Metro Holland

5. Wat is dat toch met die profielfoto's?

Metro Holland
Metro Holland

6. Jimmy wil een inhoudelijk gesprek.

Metro Holland
Metro Holland

7. Ook Mandy krijgt een gepast antwoord.

Metro Holland
Metro Holland

8. Uiteraard is er ook veel liefde voor de actie van Metro.

Metro Holland
Metro Holland

9. Maar Jan vin het niet leuk.

Metro Holland
Metro Holland

10. En tenslotte zal Roy ze eens hebben.

Metro Holland
Metro Holland

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie