Psychologie Magazine lanceert merkcampagne: ‘Weet wat jou beweegt’ 

Titel bestaat 40 jaar. Reden voor een feestnummer én het startschot voor een brandingcampagne over de zin van zelfkennis.

Psychologie Magazine viert zijn 40e verjaardag en in plaats van in een diepe midlife-cirsis te belanden gaat het op zoek naar de zin van zelfkennis: je knapt ervan op (en niet alleen jij).

‘In de campagne zetten we vragen centraal die we onszelf allemaal wel eens stellen', zegt brand director Barbara van der Veen: 'Wat drijft je, wat raakt je, wat houdt je tegen? Die vragen zijn heel wezenlijk.' 

Psychologie Magazine brengt geen simpel, oppervlakkig vermaak, maar iets wat echt waardevol is, vindt Van Veen. 'Want zelfkennis brengt je dichter bij jezelf. Maar daardoor begrijp je ook de ander beter. Je begrijpt jezelf én anderen beter. En een wereld waarin we meer begrip hebben is voor iedereen beter.’ 

 Jubileumnummer en brandingcampagne 

Donderdag  28 april  verschijnt het feestelijke jubileumnummer van Psychologie Magazine en start de brandingcampagne. Online en offline, op radio, social media en print. De campagne werd ontwikkeld met O-bureau, communicatiebureau voor maatschappelijk betrokken merken.

Ingeborg Deana, concepter: ‘Psychologie Magazine zit op het snijvlak van voelen en weten. Dat maakt dit mediamerk zo sterk, die combi van emotie en ratio.'

Dat gevoel van emotie en verstand zit ook in deze campagne, volgens Deana: 'We ontwikkelden het campagneconcept en pay-off ‘weet wat jou beweegt’. Psychologie Magazine weet wat ons mensen in beweging brengt, maar het is ook een aansporing, een uitnodiging. Ga op onderzoek uit, ontdek wat jóu beweegt. Want dat inzicht, daar groei je van.’ 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie