Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo laat pijnlijke voicemail achter bij Rijk Hofman en reageert

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Een kantoor met veel werkende mensen.
Een kantoor met veel werkende mensen.

Rijk Hofman had een gemiste oproep: het was Ziggo. Ze lieten een voicemail voor hem achter, maar dat was niet helemaal de bedoeling. De voicemail was namelijk niet erg professioneel, zelfs verre van. Rijk deelde verontwaardigd de voicemail op zijn Twitter en Ziggo reageerde daar opmerkelijk laat op.

Rijk Hofman deelde de voicemail en zijn verontwaardiging op Twitter

Sommigen hopen vurig op ontslag voor de medewerkers.

Meerdere mensen, waaronder ook Tim Hofman, de broer van Rijk, vroegen Ziggo om een reactie.

En sommigen zien al helemaal voor zich bij wie Tim in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen aanklopt.

Een aantal uur gaat voorbij, maar Ziggo blijkt nog steeds spoorloos.

Na meer dan 2,5 uur laat Ziggo dan toch eindelijk van zich horen.

En nog een paar uur later laten ze weten een goed gesprek gehad te hebben met Rijk. Maar wat daar nou besproken is?

En tot slot kan concurrent T-Mobile het niet laten om zich ook even te melden.

Over The Best Social Media.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Samea Atmodimedjo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in