Overslaan en naar de inhoud gaan

Strenge selectie nominaties Buzz Awards

De Buzz Awards voor de meest besproken product of dienst, stevenen af op circa duizend publieksnominaties. Over drie weken wordt hieruit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De meest genoemde publieksnominaties zijn de gadgets iPod, Playstation Portable (PSP) en TomTom. ‘Het is echt geen uitgemaakte zaak dat die drie producten gaan winnen’, zegt Sodderland. Uit de shortlist van de vakjury kiezen de vierduizend bij Buzzer aangesloten ‘kritische consumenten’ uiteindelijk de winnaar.
Het word-of-mouth marketingbureau van Sodderland test onder deze ‘Buzzers’ nieuwe producten van zijn klanten voorlegt, maar schakelt ze nu dus ook in voor de verkiezing van de Buzz Awards.
Sodderland: ‘Dit idee ontstond spontaan en is ook nog niet helemaal uitontwikkeld. Zo weten we nog niet hoe we de uitreiking in januari gaan aanpakken en overwegen we om de volgende keer het publiek te laten kiezen.’

related partner content for mobile comes here

De vakjury zal streng moeten gaan selecteren, want er staan ‘veel brochureteksten van desperate marketeers’ tussen, aldus Sodderland. Behalve deze ‘omstreden’ nominaties lijkt het er ook op dat vooral mannen nomineren. Sodderland hoopt dus nog wat meer vrouwen te activeren. ‘Mannen nomineren graag gadgets, maar er ontbreken nog events, reizen, restaurant en typisch vrouwelijke kletsproducten zoals tijdschriften en cosmetica.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in