Overslaan en naar de inhoud gaan

Kramer interactief strateeg Rapp Collins

Rapp Collins heeft Dennis Kramer aangenomen als interactief strateeg. Hij was eerder in eenzelfde functie werkzaam bij Qi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kramer wordt bij Rapp Collins verantwoordelijk voor de integratie van interactieve media in dm- en actiemarketingconcepten. Het bureau wil met de komst van Kramer het belang dat zij hecht aan een geïntegreerde aanpak van dm en actiemarketing onderstrepen.

related partner content for mobile comes here

Rik Ledder, managing director van Rapp Collins: ‘Het dm-vak maakt een grote inhaalslag. Dm-budgetten die voor meer dan de helft aan nieuwe, interactieve media worden besteed zijn geen uitzondering meer. Wij zullen structurele investeringen doen om onze expertise media-onafhankelijk toe te kunnen blijven passen. De komst van Kramer is er daar één van. Daarnaast vormt hij een belangrijke brug naar onze online zuster Tribal DDB.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in