Publieke zenders op 36,1 pct in week 52
De drie publieke zenders hadden in week 52 samen een marktaandeel van 36,1 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 29,7 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 19,3 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 22,4 pct. RTL 4 was tweede zender met een aandeel van 16,2, terwijl SBS 6 op 12,2 uitkwam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma was de All You Need Is Love Kerstspecial (RTL 4) met 2.755.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid