Overslaan en naar de inhoud gaan

Psychologie Magazine lanceert merkcampagne: ‘Weet wat jou beweegt’

Titel bestaat 40 jaar. Reden voor een feestnummer én het startschot voor een brandingcampagne over de zin van zelfkennis.
Psychologie Magazine 40
Psychologie Magazine 40

‘In de campagne zetten we vragen centraal die we onszelf allemaal wel eens stellen', zegt brand director Barbara van der Veen: 'Wat drijft je, wat raakt je, wat houdt je tegen? Die vragen zijn heel wezenlijk.' 

Psychologie Magazine brengt geen simpel, oppervlakkig vermaak, maar iets wat echt waardevol is, vindt Van Veen. 'Want zelfkennis brengt je dichter bij jezelf. Maar daardoor begrijp je ook de ander beter. Je begrijpt jezelf én anderen beter. En een wereld waarin we meer begrip hebben is voor iedereen beter.’ 

 Jubileumnummer en brandingcampagne 

Donderdag  28 april  verschijnt het feestelijke jubileumnummer van Psychologie Magazine en start de brandingcampagne. Online en offline, op radio, social media en print. De campagne werd ontwikkeld met O-bureau, communicatiebureau voor maatschappelijk betrokken merken.

Ingeborg Deana, concepter: ‘Psychologie Magazine zit op het snijvlak van voelen en weten. Dat maakt dit mediamerk zo sterk, die combi van emotie en ratio.'

Dat gevoel van emotie en verstand zit ook in deze campagne, volgens Deana: 'We ontwikkelden het campagneconcept en pay-off ‘weet wat jou beweegt’. Psychologie Magazine weet wat ons mensen in beweging brengt, maar het is ook een aansporing, een uitnodiging. Ga op onderzoek uit, ontdek wat jóu beweegt. Want dat inzicht, daar groei je van.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in