Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL heeft geen zin in negativiteit en dat is te zien op Twitter

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.
Header
Header

PostNL het vaak te maken met klachten over vertraagde of verdwenen pakketjes. Maar soms krijgen ze klachten die niet gegrond of overdreven zijn. En daar durft PostNL best wat van te zeggen. Afgelopen weekend was het weer behoorlijk raak.

Het valt Paul op dat PostNL niet met zich laat sollen.

Deze persoon vindt dus iets van de naam ‘decemberzegels’. (de originele tweet is verwijderd)

Reactie

Maar daar is PostNL snel klaar mee.

Om het nog eens extra duidelijk te maken, plaatsen ze deze gezellige tweet.

Maar daar heeft deze Twitteraar dus echt geen zin in.

PostNL heeft daar wel een antwoord op.

Jack reageert ook nog even onder de tweet en daar wordt het niet per se gezelliger van.

En bij het zien van dit antwoord weten we ten slotte helemaal zeker dat iemand in het webcareteam even goed van zich af heeft gebeten.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in