Overslaan en naar de inhoud gaan

Nelson neemt zichzelf én z'n werknemers online komisch op de hak

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
nelson
nelson

Werken in een winkel is lang niet altijd even makkelijk. Al helemaal niet in een schoenenwinkel. Medewerkers rennen de hele dag op en neer tussen klant en magazijn, moeten tientallen of zelfs honderden schoenmaten per dag onthouden en proberen ook nog eens zoveel mogelijk te verkopen.

related partner content for mobile comes here

Heeft jouw bedrijf uitgeblonken op social media het afgelopen jaar? Zend dan tot en met 23 november je beste werk in voor de 10e editie van The Best Social Awards

Nelson weet hoe het is om in de schoenen van zijn medewerkers te staan en vat hun werkdagen samen in komische video's. Eén ding is zeker: de schoenenwinkel heeft meer dan genoeg zelfspot op voorraad.

Iedereen mag-a-zijn, behalve niet-werkende magazijnmedewerkers.


Hier wringt voor veel Nelson-medewerkers de schoen.

tbs1


Al hebben sommige van hun werk hun hobby kunnen maken.

tbs2


Als kassamedewerker bij Nelson moet je regelmatig de stoute schoenen aantrekken.


De video's vallen enorm in de smaak. Nu maar hopen dat Nelson niet naast z'n schoenen gaat lopen...

tbs3


Een oplettende kijker mist in de vorige video nog één ding.

tbs4


Die vorige reactie klopt als een (spuit)bus – en dat weet Nelson maar al te goed.


Dé klassieke verkooptruc mag natuurlijk niet ontbreken.

tbs5


En morgen, overmorgen en volgend jaar...

tbs6

 

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in