Overslaan en naar de inhoud gaan

NS deelt online grootste 'afknappers' bij reizigers

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
openingsfoto
openingsfoto

Hoe meer tijd je met mensen doorbrengt, des te meer hun negatieve eigenschappen naar voren komen. Dat werkt zo in relaties en vriendschappen, maar schijnbaar ook in het openbaar vervoer.

related partner content for mobile comes here

NS spendeert namelijk zoveel tijd met reizigers dat ze inmiddels al een hoop afknappers heeft gezien. Omdat je in zo'n geval beter open kaart kan spelen, laat de spoorwegmaatschappij online precies zien welke dat zijn.

Heeft jouw bedrijf uitgeblonken op social media het afgelopen jaar? Zend dan tot en met 23 november je beste werk in voor de 10e editie van The Best Social Awards

'Het volgende statio-'

Reizigers voelen zich in sneltreinvaart aangesproken door deze video.

tba1


Wat NS een afknapper vindt, is voor sommigen juist puur leedvermaak.

TBS

Het geduld van deze reizigers is helemaal naar de knoppen.

 


Iedereen die zich hier schuldig aan maakt, loopt nu tegen de (groene) lamp.

 

TBS


In dit geval raak je als reiziger het spoor compleet bijster.

TBS


Lopen op de roltrap loopt lang niet altijd op rolletjes.

 


Afknappers van NS vastleggen is geen baan, maar een lifestyle.

TBS

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in