
Hoe meer tijd je met mensen doorbrengt, des te meer hun negatieve eigenschappen naar voren komen. Dat werkt zo in relaties en vriendschappen, maar schijnbaar ook in het openbaar vervoer.
NS spendeert namelijk zoveel tijd met reizigers dat ze inmiddels al een hoop afknappers heeft gezien. Omdat je in zo'n geval beter open kaart kan spelen, laat de spoorwegmaatschappij online precies zien welke dat zijn.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyHeeft jouw bedrijf uitgeblonken op social media het afgelopen jaar? Zend dan tot en met 23 november je beste werk in voor de 10e editie van The Best Social Awards!
'Het volgende statio-'
Reizigers voelen zich in sneltreinvaart aangesproken door deze video.

Wat NS een afknapper vindt, is voor sommigen juist puur leedvermaak.

Het geduld van deze reizigers is helemaal naar de knoppen.
Iedereen die zich hier schuldig aan maakt, loopt nu tegen de (groene) lamp.

In dit geval raak je als reiziger het spoor compleet bijster.

Lopen op de roltrap loopt lang niet altijd op rolletjes.
Afknappers van NS vastleggen is geen baan, maar een lifestyle.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee