Overslaan en naar de inhoud gaan

HMG investeert 12 pct extra in winterprogrammering

De Holland Media Groep (HMG) heeft de investeringen in de winterprogrammering met 12 pct verhoogd ten opzichte van het eerste halfjaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakte CEO Dick van der Graaf gisteren bekend tijdens de winterpresentatie voor adverteerders en mediabureaus. Volgens Van der Graaf kan adverterend Nederland komend seizoen rekenen op nog duidelijker zenderprofielen: RTL4 als complete familiezender, RTL5 'voor de man van nu' en Yorin 'voor de doelbewuste jong volwassene'. Nieuw bij HMG zijn dit jaar onder meer een 'Ivo Niehe-achtig' programma van Ruud Gullit (Yorin), 'tv-tabloid' RTL Boulevard (RTL4), de Nederlandse Sex and the city Rozengeur & wodka lime (RTL4) en nieuwsbulletin Yorin Today. Van der Graaf verwacht komend seizoen met zijn drie zenders een marktaandeel van 31 pct (20-49) te halen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in