HMG investeert 12 pct extra in winterprogrammering
De Holland Media Groep (HMG) heeft de investeringen in de winterprogrammering met 12 pct verhoogd ten opzichte van het eerste halfjaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat maakte CEO Dick van der Graaf gisteren bekend tijdens de winterpresentatie voor adverteerders en mediabureaus. Volgens Van der Graaf kan adverterend Nederland komend seizoen rekenen op nog duidelijker zenderprofielen: RTL4 als complete familiezender, RTL5 'voor de man van nu' en Yorin 'voor de doelbewuste jong volwassene'. Nieuw bij HMG zijn dit jaar onder meer een 'Ivo Niehe-achtig' programma van Ruud Gullit (Yorin), 'tv-tabloid' RTL Boulevard (RTL4), de Nederlandse Sex and the city Rozengeur & wodka lime (RTL4) en nieuwsbulletin Yorin Today. Van der Graaf verwacht komend seizoen met zijn drie zenders een marktaandeel van 31 pct (20-49) te halen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid