'Bedrijfstop negatief over pr'
Veel topmensen zijn ontevreden over de pr van hun bedrijven, of deze nu in huis of door een bureau wordt verzorgd. Dit blijkt uit…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op een schaal van één tot tien beoordeelden de respondenten de effectiviteit van hun bedrijfscommunicatie gemiddeld met een 5,8. Dat cijfer lag iets hoger (6,4) bij ondernemingen die gebruikmaken van externe bureaus. Volgens Craig Shields van onderzoeksbureau PMG beschuldigen topmensen ook de pers en analisten van de slechte communicatie, omdat deze 'onwetend en oneerlijk' zouden zijn. (Bron: PRWeek US)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid