Overslaan en naar de inhoud gaan

Gaming-competitie voor mediabranche

Zylom by RealGames houdt een internationale gaming-competitie voor de mediabranche.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

by RealGames houdt een internationale gaming-competitie voor de mediabranche.

related partner content for mobile comes here

‘The Challenge - agencies vs agencies’ is gericht op mediabureaus uit Nederland, Engeland, Duitsland en Frankrijk. Met deze wedstrijd kan de mediabranche drie weken lang een heuse competitie aangaan zónder pitch.
De online spellenmaker ziet dat mediaconsumptiegedrag verschuift naar gaming. Zylom by RealGames wil daarom met deze competitie mediabureaus de ervaring meegeven die consumenten bij Zylom maandelijks hebben. ‘The Challenge’ is een casual game, dat wil zeggen dat het spel eenvoudig en snel te spelen is. Deze game is zowel op mannen als vrouwen gericht. Van 10 tot en met 30 mei 2010 kunnen medewerkers van mediabureaus vanaf hun eigen computer de concurrentie uitdagen en iedere dag weer de hoogste score proberen te behalen. De winnaar van de week wordt beloond met de Zylom Challenge-trofee. De uiteindelijke winnaar krijgt een luxe reis naar Brazilië voor twee personen.
Zylom by RealGames zet sociale media in om te informeren en om het deelnemers mogelijk te maken elkaar uit te dagen. Via deze sites wordt regelmatig een update verstuurd over de hoogste behaalde scores. Deelnemers kunnen ook zelf hun overwinningen direct vanuit de game naar sociale sites delen met vrienden, collega’s en concurrenten.
Medewerkers van mediabureaus kunnen zich inschrijven op . Voor een continue update over de inschrijvingen van de concurrentie kunnen deelnemers zich aanmelden via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in