Overslaan en naar de inhoud gaan

'Foutje' van Lidl op Facebook lokt veel vragen en reacties uit

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
© Lidl
Miniatuurvoorbeeld
© Lidl

Social media managers van bedrijven zijn ook maar mensen. Soms maak je net even even een planningsfoutje, waardoor het verkeerde bericht op hun kanalen belandt. Het gebeurde bijvoorbeeld McDonald’s eind vorig jaar. Nu lijkt Lidl hetzelfde te zijn gebeurd… of toch niet?

related partner content for mobile comes here

1. Lidl postte op zondag iets opvallends op hun Facebookpagina.

Lidl
Lidl

2. Oeps…

Lidl
Lidl

3. Suzanne ziet meteen wat hier misgaat.

Lidl
Lidl

4. Dit dus.

Lidl
Lidl

5. Denice vindt het eigenlijk wel slim.

Lidl
Lidl

6. Lidl houdt zich aan Judiths advies.

Lidl
Lidl

7. Gelukkig heeft Baz nog alle vertrouwen in Lidl.

Lidl
Lidl

8. Tot een definitieve versie komen is soms nog best een opgave.

Lidl
Lidl

9. Net als het bedenken van een goede begeleidende tekst.

Lidl
Lidl

10. Grieanne waagt een dappere poging.

Lidl
Lidl

11. Maar dan komt de aap uit de mouw…

Lidl
Lidl

12. Niet te geloven…

Lidl
Lidl

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
anke saini

You can use this perfect option for the use your application and this provide the direct indications for the download from here download firefox this takes only several minutes for make the progress easy. If you never use it before then just choose some services from here.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in