Overslaan en naar de inhoud gaan

Dilemma van de week

Dilemma van de week.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dilemma van de week. Stel u bent journalist. U interviewt een accountman van een pr-bureau. De accountman vertelt u honderduit over hoe hij de klant in het nieuws heeft gebracht. Tot in de kleinste details krijgt u informatie. Als u het braaf optikt en het verhaal naar de accountman stuurt, vraagt hij u vriendelijk maar dringend bepaalde passages te schrappen. De klant is helemaal niet blij met zijn uitspraken. De accountman heeft zijn mond voorbijgepraat. Zijn relatie met zijn opdrachtgever staat op het spel. Probleem! U vindt de man niet onsympathiek, maar de alternatieven die hij aandraagt zijn een stuk minder spectaculair dan zijn eerste versie. Eigenlijk valt de bodem een beetje uit het verhaal. Bovendien heeft u eigenlijk helemaal geen tijd om het verhaal te herschrijven. Wat doet u?

related partner content for mobile comes here

A - de verknoeide relatie van de accountman is zijn zaak. Geen water bij de wijn

B – de verknoeide relatie gaat u aan het hart. U schrapt en begint opnieuw

C – u zoekt een compromis

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in