Overslaan en naar de inhoud gaan

DigiMaQ wil tijdschriften leesbaar maken op mobiel en tablet

Blue Flower Holding van uitgever Rob Koghee en digitaal distributieplatform Push2tablet beginnen de joint-venture DigiMaQ.
Miniatuurvoorbeeld
© 123RF
Miniatuurvoorbeeld
© 123RF

Blue Flower Holding, de management BV van Rob Koghee, en Push2tablet, digitaal distributieplatform voor de uitgeverijbranche, zijn een joint venture begonnen: DigiMaQ.

Het bedrijf wil tijdschriften op 'een hedendaagse moderne wijze te digitaliseren'. Zo kunnen met name de abonnees van het tijdschrift alle edities op hun mobiel of tablet lezen. Voor alle deelnemende magazines wordt een eigen individuele app ontwikkeld, die op nagenoeg alle mobiele devices gelezen kan worden. De abonnee kan in de app zoeken en daarin desgewenst ook eigen knipsels opslaan.

related partner content for mobile comes here

'Abonnementsduur verlengen'

DigiMaQ probeert zowel nationaal als internationaal uitgevers te interesseren om van deze applicatie gebruik te gaan maken. Delicious, een van de New Skool Media-titels, is launching partner.

Rob Koghee (die vier jaar geleden New Skool Media begon, maar dit initiatief vanuit Blue Flower Holding start): ‘In onze filosofie kan het niet zo zijn, dat abonnees van tijdschriften anno 2018 hun magazine naast de papieren uitgave, niet ook via een mobiele telefoon of tablet kunnen lezen. De verwachting is, dat daarmee de abonnementsduur van het betreffende tijdschrift wordt verlengd. Wij pogen uitgevers een platform te bieden, die deze stap eenvoudig, snel en betaalbaar mogelijk maakt.’

Push2Tablet is ontwikkelaar en eigenaar van het gelijknamige digitale distributieplatform voor het distribueren van onder meer tijdschriften en boeken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in