Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma volgende mediapartij die bureaukorting schrapt

Sanoma stopt per 1 januari 2019 met de mediabureaukorting.
Miniatuurvoorbeeld
Sanoma titels
© ANP
Miniatuurvoorbeeld
Sanoma titels
© ANP

De vereenvoudiging zorgt volgens Sanoma voor meer efficiency, gemak en eenvoudiger vergelijk van nettotarieven voor alle partijen. Bij campagnes waarop voorheen bureaukorting van toepassing was, wordt deze voortaan in de commerciële korting verdisconteerd.

Andere exploitanten gingen Sanoma voor

Veel exploitanten gingen Sanoma voor. Ster zette vorig jaar de trend en is al sinds 1 januari dit jaar om. Daarna volgden achtereenvolgens RTL, Talpa Network, BrandDeli, Qmusic en de Persgroep en TMG (beiden voor digitale media). Zij stoppen per 1 januari 2019. 

Vorige week volgden out of home exploitanten Exterion Media en Clear Channel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in