E-commerce-innovatie: Greetz komt met gepersonaliseerd cadeaupapier


Cadeauartikelensite Greetz, die zich positioneert als ‘het online platform voor persoonlijke verrassingen’, maakt het vanaf nu mogelijk om attenties te laten bezorgen, verpakt in gepersonaliseerd cadeaupapier. Daartoe heeft het een aantal cadeaupapiersjablonen ontwikkeld waarop de verzender een naam of foto kan plaatsen. De diehard knutselaars kunnen ook een compleet eigen design maken.
Kaarten, ballonnen en chocolade konden bij Greetz al gepersonaliseerd worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Niet snijden
De nieuwe propositie kon gestalte gegeven worden door samen te werken met met HP Inc. Zo kan per bestelling een uniek design geprint worden ter grootte van het benodigde formaat cadeaupapier. Greetz: ‘Zo hoeft er niets gesneden te worden en wordt er per order on-demand gewerkt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid