Overslaan en naar de inhoud gaan

E-commerce-innovatie: Greetz komt met gepersonaliseerd cadeaupapier

De cadeauartikelensite stelt consumenten in staat hun presentje persoonlijker te maken door naam of foto te plaatsen op het cadeaupapier.
Miniatuurvoorbeeld
Gepersonaliseerd cadeaupapier
© Greetz
Miniatuurvoorbeeld
Gepersonaliseerd cadeaupapier
© Greetz

Cadeauartikelensite Greetz, die zich positioneert als ‘het online platform voor persoonlijke verrassingen’, maakt het vanaf nu mogelijk om attenties te laten bezorgen, verpakt in gepersonaliseerd cadeaupapier. Daartoe heeft het een aantal cadeaupapiersjablonen ontwikkeld waarop de verzender een naam of foto kan plaatsen. De diehard knutselaars kunnen ook een compleet eigen design maken.

related partner content for mobile comes here

Kaarten, ballonnen en chocolade konden bij Greetz al gepersonaliseerd worden.

Gepersonaliseerde cadeautjes
Gepersonaliseerde cadeautjes Greetz

Niet snijden

De nieuwe propositie kon gestalte gegeven worden door samen te werken met met HP Inc. Zo kan per bestelling een uniek design geprint worden ter grootte van het benodigde formaat cadeaupapier. Greetz: ‘Zo hoeft er niets gesneden te worden en wordt er per order on-demand gewerkt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in