Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne voor motorrijders

Tegelijk met de MotoraiLive start vandaag ook de Good to see you-campagne voor motorrijders. Dit initiatief van Motorplatform moet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het platform zijn de branche-, consumenten- en overheidsorganisaties verenigd die zich bezighouden met het motorrijden, zoals de ANWB, RAI, OM Amsterdam, BOVAG en Ministerie van V&W. Aanleiding voor de campagne is de breed gevoelde noodzaak om het aantal slachtoffers onder motorrijders terug te dringen. Tussen 1995 en 2000 kwamen jaarlijks ruim 80 motorrijders bij verkeersongevallen om het leven en raakten er ca. 1200 ernstig gewond. Uit onderzoek van de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV) komt de beperkte zichtbaarheid van motorrijders voor andere weggebruikers als één van de belangrijkste ongevalsoorzaken naar voren. Doel van de campagne is dan ook om de zichtbaarheid van motorrijders te verbeteren. De campagne bestaat uit een folder, advertentie, een vlag, een affiche en een banner voor gebruik bij evenementen. (bron:

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in