Overslaan en naar de inhoud gaan

Britse Ocean neemt Ngage Media en Interbest over

Het out-of-homebedrijf expandeert naar Europa.
Interbest
Interbest

Het Britse out-of-homebedrijf Ocean gaat Europa in en neemt de Nederlandse spelers Ngage Media en Interbest over. Het is de eerste stap van Ocean om te expanderen in Europa nadat het bedrijf in januari (opnieuw) een notering kreeg aan de Londense beurs.

Volgens Ocean zijn de acquisities een kans om te groeien in een 'progressieve markt die vergelijkbaar is met de dynamiek in Groot-Brittannië'. Beide bedrijven gaan door onder de eigen naam en met dezelfde managementteams. De twee bedrijven gaan nauwer samenwerken.

related partner content for mobile comes here

Er is een duidelijke overnametrend gaande in de out-of-homemarkt. Vorig jaar werd bekend dat het eveneens Britse Global Exterion Media inlijfde.

Managing partner Xavier Tilman van Ngage Media: 'Aansluiting bij Ocean en de samenwerking met Interbest geeft ons de mogelijkheid om ons digitale terrein te verbreden in de Nederlandse markt en onze internationale ambities verder te ontwikkelen.'

Managing director Meindert van den Heuvel van Interbest: 'Ocean heeft
 een ambitieuze doelstelling om nieuwe proposities voor adverteerders te creëren en DOOH te laten groeien. Het is een enerverend nieuw hoofdstuk voor out of home in Nederland.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in