Overslaan en naar de inhoud gaan

Bioscoopactie AH: 1,2 miljoen mensen

Meer dan 1,2 miljoen Nederlanders maakten gebruik van het aanbod om tijdens de AH Filmweken twee bioscoopkaartjes te krijgen voor de prijs…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het betekent de meest succesvolle promotieactie uit de geschiedenis, volgens de bioscoopsector. Tijdens de Albert Heijn Filmweken kreeg de klant bij elke 20 euro aan boodschappen een filmbon. Deze bon kon van 6 juni tot en met 3 juli worden ingewisseld voor elke film bij alle bioscopen en filmtheaters. In ruil daarvoor kreeg men twee entreebewijzen voor dezelfde voorstelling voor de prijs van één.
Er werden in heel Nederland in totaal meer dan 600.000 filmbonnen ingewisseld bij bioscopen en filmtheaters, resulterend in meer dan 1,2 miljoen actiedeelnemers.

related partner content for mobile comes here

De bioscoopsector verenigd in de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) en de Nederlandse Vereniging van Filmverhuurders (NVF) organiseert elk jaar in de zomermaanden een zogeheten 2 voor 1 actie. In de afgelopen jaren werd dit al diverse keren samen met Albert Heijn gedaan. Maar niet eerder was het aantal ingewisselde filmbonnen zo groot. Volgens Wilco Wolfers, voorzitter van de brancheorganisatie Nederlandse Federatie voor de Cinematografie (NFC), komt het succes mede door de actiecampagne. ‘Die was niet eerder zo omvangrijk.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in