Bennie Jolink ergert zich aan keuzemenu's in nieuwe SNS-commercial


Met de nieuwe commercial zet SNS Bank, in samenwerking met reclamebureau FHV BBDO, de in september ingezette no-nonsense aanpak voort.
Volgens SNS Bank vraagt Nederland om een nuchtere bank. Een bank met concrete producten en dienstverlening tegen eerlijke tarieven en met lage kosten. Wat mensen niet willen is een bankcultuur van hoogpolig tapijt en vage beloften.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de nieuwe film staan de geautomatiseerde keuzemenu's symbool voor de afstandelijkheid van de bankcultuur. SNS wil laten zien dat bankieren anders kan, menselijker en persoonlijker.
De campagne is vanaf deze week te zien op televisie en online.
Heel Normaal "Een bank die er echt voor je is" | SNS commercial Geen keuzemenu
Credits
Opdrachtgever: SNS
Bureau: FHV BBDO
Creatie: John de Vries, René Verbong
Strategie: Arnd Jan Gulmans, Jeroen Senden
Accountbehandeling: Elwira Stuur, Tom Stoffels, Katia Pravnik
Verantwoordelijk bij client:
Mariëlle Krouwel, Rachel Grezel, Jorieke Vlietstra
RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismaël ten Heuvel
Offline/editor: Martin Hijgelaar
Postproductie: Captcha!
Geluid: Jacco Lenstra (Alfred Klaassen)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid