
De campagne werd ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Goud Activatie.
Met Kay Nambiar als gezicht van de nieuwe campagne wil Etos het succes van vorig jaar overtreffen. De kartonnen beeltenis van Broekman - slechts gehuld in een handdoek - bleek een gewild (selfie-)object voor jong vrouwelijk Nederland.
Vacatures
Strategisch Manager Communicatie & Publicaties
BoekmanstichtingProjectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaCentraal in de campagne staat de weinig verhullende commercial waarin Nambiar een bad neemt. Met de campagne prijst Etos zijn handdoekenactie aan, waarmee consumenten kunnen sparen voor nieuwe bad- en handdoeken.
Adformatie | Goud Activatie - Etos met Kay Nambiar
Credits
Klant: Etos
Bureau: GOUD Activatie
Creatie: Roos van Dam, Roel Verhoeven, Norman Groenewegen, Pepijn Spanjerberg
Strategie: Coen Ruseler
Account: Sophie Hafkamp
Klant: Aletta Kok, Rahsaan Janssen, Caroline Kroone
Fotografie: Gerrit Schreurs
TV-productie
Regisseur: Jaap Vliegenthart
DOP: Tibor Dingelstad
Focus Puller: Justus Engelbracht
Edit: Kim Hinrichs
Online: Captcha
Sound: The Ambassadors
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu