Albron-campagne "Wat voor eter ben jij?"
In samenwerking met marktonderzoekbureau Marketresponse ontwikkelde het bedrijf de Albron Catering Consumenten Monitor, die consumenten op basis van een vragenlijst indeelt in vijf eetprofielen. Albron voert dit onderzoek uit bij bedrijven en past het assortiment aan op basis van de uitkomsten van het onderzoek. Op de site watvooreterbenjij.nl kunnen consumenten door het invullen van een vragenlijst zelf ontdekken of ze een Lekkerbek, een Traditionele eter, een Mobiele eter, een Grote eter of een Bewuste eter zijn.
De campagne is deels in eigen huis en deels door Hemels Van der Hart ontwikkeld. Ilja Gort heeft het nieuwe Albron sound logo ´Good Food, Happy People´ gecomponeerd en is tevens verantwoordelijk voor de productie van de radiocommercials.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe campagne loopt tot medio november.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid