Overslaan en naar de inhoud gaan

Albron-campagne "Wat voor eter ben jij?"

Cateraar Albron is deze week gestart met de campagne ´Wat voor eter ben jij?´. Met radiocommercials, een actiesite, een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In samenwerking met marktonderzoekbureau Marketresponse ontwikkelde het bedrijf de Albron Catering Consumenten Monitor, die consumenten op basis van een vragenlijst indeelt in vijf eetprofielen. Albron voert dit onderzoek uit bij bedrijven en past het assortiment aan op basis van de uitkomsten van het onderzoek. Op de site watvooreterbenjij.nl kunnen consumenten door het invullen van een vragenlijst zelf ontdekken of ze een Lekkerbek, een Traditionele eter, een Mobiele eter, een Grote eter of een Bewuste eter zijn.

related partner content for mobile comes here

De campagne is deels in eigen huis en deels door Hemels Van der Hart ontwikkeld. Ilja Gort heeft het nieuwe Albron sound logo ´Good Food, Happy People´ gecomponeerd en is tevens verantwoordelijk voor de productie van de radiocommercials.

De campagne loopt tot medio november.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in