Overslaan en naar de inhoud gaan

Advergame: wie is de beste Nederlandse marketingmanager?

Casual advergames zijn onlinespelletjes, voorzien van een commerciële boodschap. De games zijn niet zo moeilijk en snel te spelen,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

zijn populair. Frank Heukels schreef er onlangs op .

related partner content for mobile comes here

Het schijnt dat ruim 80 procent van de Nederlanders speelt geregeld online games en de gemiddelde leeftijd van de gamer rond de 38 jaar ligt.

Een handige eigenschap van casual advergames is dat spelers deze doorsturen naar vrienden, familie en collega's. Het virale effect kan voor een groter bereik zorgen en bijdragen aan de naamsbekendheid en merkbeleving.

De doelgroep is tijdens het spelen van een game actief met het merk in de weer. Daarnaast zijn advergames een effectief middel voor het uitbreiden van klantgegevens en het genereren van leads.

MediaMonks Games noemt zichzelf sinds kort het grootste advergamebureau van Nederland. Ik weet niet precies hoe dat wordt gemeten, maar dat doet er nu even niet toe.

Het gaat om het volgende:
Om dit te vieren geeft het bureau de komende twee weken een custom made game ter waarde van 25 duizend euro weg tijdens de 'Marketing Manager Olympics'.

De game bestaat uit vier onderdelen: Wie is de beste Marketingmanager van Nederland, DM Challenge, Street Challenge en Budget Challenge.
De game is te spelen op .

Ik vind het er geinig uitzien, maar ik ben geen marketeer dus ik hoor graag van een echte marketeer wat hij/zij ervan vindt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in