Overslaan en naar de inhoud gaan

10-jarig jongetje schrijft KLM een brief en krijgt de verrassing van zijn leven

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Als je kinderen vraagt wat ze willen worden als ze later groot zijn, dan komen er allerlei beroepen voorbij. De 10-jarige Boris uit Finland wil niets liever dan piloot worden. Dat hij het serieus neemt, is wel duidelijk, want hij is bezig om zijn eigen vliegsimulator te bouwen. Hiervoor heeft hij nog wel wat onderdelen nodig en hij besluit dan ook om KLM eens een brief te schrijven.
 

related partner content for mobile comes here

1. Boris stuurt deze brief naar KLM.

Brief van Boris

2. Inclusief een plattegrond van zijn vliegsimulator

Tekening vliegsimulator

3. Ook stuurt hij foto's mee hoe het er allemaal in het echt uitziet.

Vliegsimulator Boris
Boris in simulator

4. Een medewerkster bij KLM gaat achter de onderdelen aan voor Boris

Reactie medewerker op Boris

En ondanks allerlei regels rond de onderdelen is het haar toch gelukt om aan wat onderdelen te komen.

Reactie medewerker op Boris

5. De onderdelen worden zorgvuldig ingepakt.

Inpakken van onderdelen

En het is best een aardige koffer vol.

Koffer met onderdelen

6. KLM wijdt zelfs een video aan de bijzondere vraag van Boris.

7. Op Facebook is men te spreken over de actie van KLM

Reactie op KLM
Reactie van Jorg
Reactie van Dave

8. Waar een simpel briefje al niet toe kan leiden!

Familie Boris

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Cian

Ik wil ook piloot worden echt super leuk

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in