De nieuwste Star Wars-film, The Force Awakens, breekt nu al record na record. Bedrijven zouden gek zijn als ze daar niet een inhakertje op bedachten! Wij zetten de meest opvallende voor je op een rij.
1. Coolblue maakt een lekker woordgrapje:
2. En dat probeert Lidl ook…
3. En Heineken óók al. (inclusief fijne reactie in stijl)
4. Waternet maakt een bedenkelijker woordgrapje:
5. Op Facebook kun je je profielfoto lekker ver-Starwars’en:
6. Kruidvat probeert er een slaatje uit te slaan.
7. En Politie Amsterdam kwam met tenslotte met gepast advies…
Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Diederik Broekhuizen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!