
Digital Media Enzo heeft een nieuwe tool gelanceerd waarmee filmdistributeurs realtime bioscoopinformatie kunnen integreren in hun eigen filmcampagnes. Het platform, MooVee genaamd, biedt een oplossing voor het versnipperde aanbod van speellijstdata in de filmbranche.
Met MooVee kunnen distributeurs een landingspagina op maat laten ontwikkelen of een ticketingmodule toevoegen aan hun eigen website. Bezoekers krijgen via deze pagina’s direct inzicht in waar en wanneer een film te zien is en kunnen tickets bestellen. Dit bespaart ze een zoektocht langs filmladders en bioscoopagenda's,
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQHet platform brengt bioscoopdata bijeen en presenteert deze op conversiegerichte pagina’s, die zijn afgestemd op specifieke marketingcampagnes. Yannick de Jong, managing director van Digital Media Enzo: ‘De data over waar en wanneer een film draait is nu vaak versnipperd. Distributeurs willen liever zelf de regie houden over hun campagneverkeer en conversies kunnen meten.’

Volgens De Jong voorziet MooVee in die behoefte, doordat het zowel flexibiliteit als waardevolle gebruiksdata biedt.
MooVee zou inmiddels succesvol ingezet bij promotiecampagnes voor films als Dikkie Dik en Beyond, de film van André Kuipers. Naast actuele ticketinformatie biedt de tool ook inzicht in bezoekersgedrag, wat volgens het mediabureau kan worden ingezet voor optimalisatie en retargeting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee