Alle mode-items uit de najaarseditie van LINDA.meiden zijn te koop in de pop-up shop van Fashionchick.nl.
Jiddou van der Bijl, hoofdredacteur van LINDA.: 'De jonge vrouwen die we met LINDA.meiden bereiken zijn opgegroeid in het tijdperk waarin je waar en wanneer je maar wilt digitaal wordt bediend. Met de samenwerking met Fashionchick willen wij deze groep op een ludieke manier shopservice verlenen en een brug slaan tussen offline en online media.'
Niet alle items zijn verkrijgbaar. Voor de (nog) niet verkrijgbare items heeft de redactie van LINDA.meiden en Fashionchick de meest vergelijkbare producten geselecteerd. Bij de LINDA.Meiden wordt een kortingspas geleverd van 5 keer 10 euro voor Fashionchick.nl.
Naast het magazine wordt ook een 'shopable video' ingezet bij de pop-up shop. De kleding en accessoires uit de backstagevideo worden via verkooptags benoemd. Vanuit de video klik je direct door naar het product in de pop-up shop.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!