Nuon lanceerde in maart een nieuwe merkcampagne met de boodschap: energie is de mogelijkheid om iets te veranderen, en vroeg klanten wat Nuon nog meer voor hen zou mogen veranderen. De suggestie die Nuon naar eigen zeggen het vaakst ontving was: beloon klanten die blijven.
Daarom introduceert Nuon nu Blijven Loont, een jaarlijks oplopende korting op stroom tot 25 procent. Deze korting behouden klanten, zolang ze bij Nuon blijven.
Afgelopen weekend verschenen advertenties in dagbladen, er is een radiocommercial, online advertising, blogs, sociale media, (e)DM's en interne communicatie worden ook ingezet.
De bijbehorende tv-commercial wordt deze week voor het eerst uitgezonden.
Credits
Bureau: Lemon scented tea
Verantwoordelijk vanuit Nuon: Friso Westenberg, Ella Hollander-Jalil, Willemijn van Ballegoijen- de Jong, Inge Betzema, Laura van Groeningen, Dianne Gosselt, Pieter Dwarshuis
Creatie: Rogier Heijning, Tom de Hooge & Yasmin Visser
Strategie: Gijsbregt Vijn, Walter Kraus
Account: Pascalle van der Kroef, Orfee Goedkoop
Productie: Erwin van Rheenen, Tamara Bogaard
Mediabureau: UM; Inez van Vessum
In-house productie: Minibar; Marnix Simonis, Lucia Dondorp
Regisseur: Arno Dierickx
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!