Na ruim 15 jaar wordt het bekende rood-blauwe beeldmerk met uitroepteken vervangen door een fris en eigentijds fuchsia huis met daarin de naam Leen Bakker. De oude pay-off ‘leuk wonen hoeft niet duur te zijn’ maakt plaats voor ‘óók Leen Bakker’ om te benadrukken dat naast kwaliteit en scherpe prijzen Leen Bakker óók klantgericht, eigentijds, verrassend en snel is. Het nieuwe Leen Bakker-logo en de nieuwe huisstijl is ontwikkeld door Motif Concept & Design (Sake van den Brule en Elke Kunneman) uit Naarden in nauwe samenwerking met Leen Bakker's interne reclamestudio. Mr.Brand heeft Leen Bakker in nauwe samenwerking aan de nieuwe merkstrategie, de payoff, tv en radio campagnes en bureauselecties geholpen.
1918
Inmiddels hebben de vestigingen in Raamsdonksveer, Epe, Almelo, Veenendaal en Duiven al een metamorfose ondergaan. In de overige 173 vestigingen wordt het gefaseerd uitgerold. Leen Bakker wil met het nieuwe concept inspelen op de wens van de klant die -in een wereld waar alles online verkrijgbaar is - extra inspiratie, beleving en service verwacht van de fysieke winkels. Het nieuwe gezicht van het woonwarenhuis wordt vanaf 24 september landelijk gepresenteerd via radio-en tv- commercials en folders. Leen Bakker wil meer sfeer bieden en de beleving tijdens het winkelen centraal stellen. Met hout-look vloeren, heldere en sfeervolle verlichting, grote sfeerbeelden en stijlvolle presentaties wil de winkelketen inspireren op woongebied. Leen Bakker werd in 1918 opgericht en maakt sinds 1988 onderdeel uit van Blokker Holding. Leen Bakker heeft 178 winkels verdeeld over Nederland, België en Luxemburg. Er werken dagelijks 2500 werknemers in de winkels, distributiecentra en hoofdkantoor.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!