Mediaplus Netherlands gaat aan de slag voor Koninklijke Jumbo, het Nederlandse merk voor bord- en gezelschapsspellen. Binnen deze samenwerking gaat Mediaplus de mediastrategie en -inkoop voor de verschillende producten van Jumbo verzorgen. De eerste campagne die door Mediaplus wordt uitgerold voor Jumbo is inmiddels gestart met de Hitster Summer campagne.
De Hitster campagne ondersteunt de release van de nieuwste versie van het bekende spel en richt zich op de lastig te vangen millennials en Gen Z met een sterk veranderend mediagebruik. Met persona’s en communicatie op die locaties, die momenten en met die mensen die het meest ontvankelijk zijn voor een feestje. Van programmatic DOOH in de grote steden en specifiek in studentenhuizen, tot Adtrack Media en digital met daytime targeting en contextual ads.
Naast Hitster Summer, gaat Mediaplus dit najaar nog aan de slag voor 9 andere producten van Koninklijke Jumbo, te weten: Hitster Bingo, Wasgij, Stratego Original, het nieuwe spel Stratego Lost Island, Party & Co Original, Party & Co Shock You!, Fabulus Potium, Racing Rabbits en de introductie van FunLockets in Nederland.
Ook Serviceplan aan de slag voor Jumbo
Serviceplan Netherlands, eveneens onderdeel van de bureaugroep, gaat zich toeleggen op de volledige creatieve productie van de populaire puzzels van Wasgij. Het creatieve bureau gaat het huidige campagneconcept van de puzzels onder de loop nemen en een nieuw concept ontwikkelen.
Pierre Ebbe, marketing manager BNL bij Jumbo Group: 'Deze samenwerking stelt ons in staat om onze marketingstrategieën verder te optimaliseren en onze merkboodschap op een innovatieve en effectieve manier bij ons publiek te brengen. We hebben er alle vertrouwen in dat hun expertise en creatieve aanpak zullen bijdragen aan onze groei en succes.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!