Bedrijven kunnen hun beste werk weer inzenden voor The Best Social Awards. Dat betekent overigens niet dat alleen de grote spelers en merken uit de social branche in aanmerking komen. Want tijdens hét social event van het jaar wordt vooral creatieve en innovatieve social content gevierd en beloond. En dat kan ook gaan over kleine bedrijven. Sterker nog, tijdens The Best Social Awards is al heel wat mooie content van kleine bedrijven bekroond binnen verschillende prestigieuze categorieën. En deze tijdlijn langs een paar winnaars van voorgaande jaren toont ook maar eens aan hoeveel het social medialandschap is veranderd.
1. Vincent Optiek, een kleine opticien uit Houten was in 2015 genomineerd voor 'Beste Merk' mede dankzij video's als deze:
2. Campina Boer en Land liet volgers op Facebook de naam van een kalfje kiezen, dat was in 2014 behoorlijk vernieuwend en dus wonnen ze een The Best Social Award.
3. Senso.info was in 2017 de beste pagina door Snapchat te gebruiken in hun voorlichting over sexualiteit.
4. Jones Brothers Coffee was in 2015 genomineerd voor beste tekst.
5. Plan Nederland was in 2015 genomineerd voor ‘Beste Video’.
6. The Social Club, een tv-programma van BNN won in 2014 in de categorie beste creatief met deze post.
7. Welkoop haakte in 2016 al fantastisch in op Wie Is De Mol.
8. Tot slot Amsterdemin maakte deze vette video in samenwerking met De Speld en viel vorig jaar in de prijzen.
Bedrijven kunnen tot en met 29 maart inzenden op de (vernieuwde) business categorieën van The Best Social Awards. Dus tijd voor grote en kleine bedrijven om een blik creatieve content open te trekken.
Over The Best Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.
Haken snel in op de actualiteiten... en als er even niets in het nieuws is, dan hebben ze nog steeds leuke grappige posts.