Overslaan en naar de inhoud gaan

Kink brengt verkoop commercials onder bij E Power

Samenwerking vanaf komende maandag.
Michiel Veenstra
Michiel Veentra van Kink. De zender krijgt na uitspraak volgend jaar de veiling die het wilde.
Michiel Veenstra
Michiel Veentra van Kink. De zender krijgt na uitspraak volgend jaar de veiling die het wilde.

Radiozender Kink brengt de verkoop van commercials en sponsoring vanaf komende maandag onder bij verkoopmaatschappij E Power, waar het als onderdeel van het landelijk dekkende zenderpakket wordt aangeboden aan adverteerders.

related partner content for mobile comes here

KINK is sinds februari 2019 weer actief op de Nederlandse radiomarkt.

Jan Hoogesteijn, directeur van Kink: 'Festivals als Down the Rabbit Hole, Eurosonic / Noorderslag, Lowlands, Pinkpop en Best Kept Secret zijn enorm populair en onder die bezoekers is er meer dan ooit behoefte aan een radiozender als Kink. Wij maken geen radio voor de massa, maar voor muziekliefhebbers van modern- en alternative rock en niet te vergeten de Kink Classics.'

Alternatief

Voor E Power is de toevoeging van Kink een versterking van het totaalpakket, maar ook de combinatie met Arrow Classic Rock bereikt een interessante groep luisteraars met een hoge selectiviteit in de groepen AB1, hoger opgeleid en b-to-b, zo blijkt uit het NLO.

Eén van de onderscheidende punten van Kink zijn acties rond de genoemde festivals en concerten, zoals dit jaar van Kings of Leon, Snow Patrol, Green Day en Rammstein.

In september zei programmadirecteur en dj Michiel Veenstra (foto boven) dat Kink het alternatief’ zijn voor wat je overal al hoort op de radio. Verder mikt de zender in de nabije toekomst ook op een FM-frequentie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in