Radiozender Kink brengt de verkoop van commercials en sponsoring vanaf komende maandag onder bij verkoopmaatschappij E Power, waar het als onderdeel van het landelijk dekkende zenderpakket wordt aangeboden aan adverteerders.
KINK is sinds februari 2019 weer actief op de Nederlandse radiomarkt.
Jan Hoogesteijn, directeur van Kink: 'Festivals als Down the Rabbit Hole, Eurosonic / Noorderslag, Lowlands, Pinkpop en Best Kept Secret zijn enorm populair en onder die bezoekers is er meer dan ooit behoefte aan een radiozender als Kink. Wij maken geen radio voor de massa, maar voor muziekliefhebbers van modern- en alternative rock en niet te vergeten de Kink Classics.'
Alternatief
Voor E Power is de toevoeging van Kink een versterking van het totaalpakket, maar ook de combinatie met Arrow Classic Rock bereikt een interessante groep luisteraars met een hoge selectiviteit in de groepen AB1, hoger opgeleid en b-to-b, zo blijkt uit het NLO.
Eén van de onderscheidende punten van Kink zijn acties rond de genoemde festivals en concerten, zoals dit jaar van Kings of Leon, Snow Patrol, Green Day en Rammstein.
In september zei programmadirecteur en dj Michiel Veenstra (foto boven) dat Kink ‘het alternatief’ zijn voor wat je overal al hoort op de radio. Verder mikt de zender in de nabije toekomst ook op een FM-frequentie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!