Overslaan en naar de inhoud gaan

Kia stelt XXS Amsterdam aan als bureau voor marketingcommunicatie in Nederland

Aan de keuze ging een uitgebreide pitch vooraf.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Automerk Kia Motors Nederland heeft een nieuw bureau. Voortaan is XXS Amsterdam verantwoordelijk voor de merk- en marketingcommunicatie in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Fullservice als groot voordeel


Voorheen werkte Kia met bureau Woedend. Maaike Aarts, manager xommunications & pr van Kia Motors Nederland: 'De keuze voor XXS is samen met het hele team gemaakt. De ervaring, bewezen successen, manier van werken en de mentaliteit van het bureau passen bij de grote ambities die Kia op de Nederlandse markt heeft. De ‘fullservice’-propositie van het bureau geeft bovendien consistentie en efficiëntie.'

Voorheen werkte Kia met bureau Woedend. Maaike Aarts, manager xommunications & pr van Kia Motors Nederland: 'De keuze voor XXS is samen met het hele team gemaakt. De ervaring, bewezen successen, manier van werken en de mentaliteit van het bureau passen bij de grote ambities die Kia op de Nederlandse markt heeft. De ‘fullservice’-propositie van het bureau geeft bovendien consistentie en efficiëntie.'

Ze legt uit dat ze het een groot voordeel vindt dat ze snel en efficiënt kan schakelen met XXS. Directeur Piet Hein Smit van XXS vertelt dat het bureau zowel concept als productie gaat verzorgen. Op het gebied van social media zal het bureau samenwerken met Goud Uberconnected.

Kia en XXS


Kia staat in de top 10 van Nederlandse automerken en de ambitie is om in de top 5 te komen. Afgelopen jaar introduceerde het merk vier nieuwe auto's in Nederland: de nieuwe Rio, Picanto, Stonic en Stinger.

Kia staat in de top 10 van Nederlandse automerken en de ambitie is om in de top 5 te komen. Afgelopen jaar introduceerde het merk vier nieuwe auto's in Nederland: de nieuwe Rio, Picanto, Stonic en Stinger.

Bureau XXS Amsterdam won het afgelopen half jaar ook de pitches voor New10 (onderdeel van ABNAMRO) en hollandsnieuwe (Vodafone/Ziggo). Het bureau won afgelopen jaar prijzen bij de ADCN, de Esprix en de SAN. Bij SAN was XXS een van de meest bekroonde bureaus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in