- ‘Aan het VPRA-certificaat hebben bureaus als het onze geen hol.’
- ‘Ik wil op een bijeenkomst van de VPRA niet aanschuiven bij een bureau dat twee klantjes heeft in de bouw – daar leer ik niks nieuws van.’
- ‘Nu de economie opleeft gaan alle bureaus werven, er woedt een strijd om talent.’
- ‘We zijn in februari 2015 gestart met zoeken, pas in augustus hebben we mensen in dienst kunnen nemen. We hebben daardoor met een te klein team te hard moeten werken.’
- ‘Niemand die ons in de nek hijgt dat we zoveel marge moeten maken.’
- ‘De term pr staat overal ter discussie, maar dat is een zinloze discussie. Pr is helemaal niet dood. Verdiende aandacht is relevanter dan ooit.’
- ‘Of we in Nederland nog verder willen groeien? Niet interessant.’
- ‘We vertellen in onze bureaupresentatie dat wij onze klanten kiezen, en dat is ook zo.’
- ‘We gaan een serie blogs maken over challenger brands. Dat doen we omdat daar een merk tussen zit waar we graag voor willen werken.’
- ‘We zullen best eens een keer een slecht voorstel maken, maar het is altijd nieuw.’
- ‘Mensen in beweging krijgen voor je klanten is een makkie. Mensen in beweging krijgen voor je bureau is een ander verhaal.’
Deze uitspraken zijn afkomstig uit een interview van Rocco Mooij met Jos Govaart, mede-oprichter van Coopr, gepubliceerd in Communicatie Magazine maart 2016 (inlog).
FOTO: PUNKMEDIA
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!