Adformatie Connects Live is terug. Bekijk hier, donderdag 29 oktober, om 16.30 uur de twaalde aflevering over marketing in tijden van de pandemie. Zet gelijk in je agenda voor de reminder!
Budgetten gingen door midden, mediaplannen verdwenen in de prullenbak en de marketingkalender veranderde per dag. De pandemie heeft ons minstens één ding geleerd: niets is meer in beton gegoten. Welke marketingwijsheden blijven overeind en welke zeepbellen zijn doorgeprikt?
We gaan het erover hebben met de beste marketeers van Nederland:
- Marketeer of the Year Arno de Jong (cmo Nederlandse Loterij)
- Margriet de Kroon, marketing director Young Capital (Internal Branding Company of the Year)
- Martijn Delahaye (cmo AFAS, ook in de top 3 van de Top 100 marketeers 2020
Marketing Talent of the Year Ferdinand Götzen van 3D Hubs geeft dit keer zijn scherpe visie op bruggenbouwen tussen de nieuwe en oude marketingwereld.
Adformatie brengt in de talkshow Adformatie Connects Live maandelijk industry leaders samen om over de impact van de coronacrisis op het media-, marketing- en communicatie-vak te praten. Vanuit Capital C wordt het vak in 40 minuten bijgepraat over de recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan.
Bekijk hier alle afleveringen terug van Adformatie Connects live én Adformatie Connects Daily terug.
De livestream is donderdag hier te bekijken:
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!