Overslaan en naar de inhoud gaan

Trending deze week: het Capybara-effect

Katten en honden stelen al sinds het begin van het internettijdperk de show. Maar er is een nieuwe ster in ons midden, namelijk de Capybara.
Capybara
Capybara

Warning!

De Capybara. Ook wel het grootste knaagdier ter wereld, verovert momenteel social media. Maar waarom precies? Dat is nog voor iedereen de grote vraag. Zijn de Capybaras gewoon ontzettend schattig, of is er meer aan de hand? De Capybara song blijft in ieder geval de gehele dag in je hoofd hangen (warning!).

related partner content for mobile comes here

Capy Slay

Niet alleen de gewone burger zit in deze rabbithole, ook onder andere Ryanair en Bol.com zijn hier diep in terechtgekomen. Zo heeft Ryanair op TikTok bijna een miljoen weergaven en duizenden likes ontvangen voor hun bijzondere eerbetoon aan de Capybara, die volgens Ryanair 'cool' en 'slay' is. Bol.com postte daarnaast ook al eerder over hun top 5 Capybaras. Waaronder de klantenservice en de Capybara in een doosje. Random? Misschien wel, maar het werkt in ieder geval goed bij de community en de likes en reacties gaan door het dak.

What’s next?

Katten, honden en Capybaras. Welk dier zal de volgende internethit worden? En welke merken of bedrijven zullen hierop inhaken en op welke manier? Wij van Dorst & Lesser moedigen je zeker aan om deze vrolijke viervoeter in te zetten en op deze trend in te haken. Let the best creative idea win!

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in