Geert Hoogeveen is aangesteld als de nieuwe managing director van de Nederlandse tak van het internationale mediaplatform Teads.
Een woordvoerder laat weten dat het 'even zoeken' was om de juiste persoon te vinden. Teads Nederland had de afgelopen tijd geen managing director ter plaatse, de functie werd meest recent en op tijdelijke basis vervuld door Justin Taylor, voor zowel het Verenigd Koninkrijk als Nederland.
Hoogeveen was eerder onder meer country director bij TargetSpot Netherlands en hij gaf zeven jaar leiding aan GroupM (Xaxis) in Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor de groei van de Nederlandse tak van Teads, dat zich profileert als 'de toonaangevende leverancier van outstream-advertising oplossingen' voor uitgevers, mediabureaus en adverteerders. Hoogeveen komt direct te werken onder Alex Savic, managing director DACH/CEE/Nordics/NL.
Hoogeveen zegt onder de indruk te zijn van zijn nieuwe werkgever. 'De technologische ontwikkelingen van het bedrijf bewijzen de kracht van Teads wereldwijd. Mooi om daar mijn bijdrage aan te leveren.'
Bertrand Quesada, ceo Teads: 'Door zijn kennis van technische platforms en zijn uitgebreide netwerk, ben ik ervan overtuigd dat Geert de juiste persoon is om ons platform verder in de markt te zetten.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!