De campagne werd ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Goud Activatie.
Met Kay Nambiar als gezicht van de nieuwe campagne wil Etos het succes van vorig jaar overtreffen. De kartonnen beeltenis van Broekman - slechts gehuld in een handdoek - bleek een gewild (selfie-)object voor jong vrouwelijk Nederland.
Centraal in de campagne staat de weinig verhullende commercial waarin Nambiar een bad neemt. Met de campagne prijst Etos zijn handdoekenactie aan, waarmee consumenten kunnen sparen voor nieuwe bad- en handdoeken.
Credits
Klant: Etos
Bureau: GOUD Activatie
Creatie: Roos van Dam, Roel Verhoeven, Norman Groenewegen, Pepijn Spanjerberg
Strategie: Coen Ruseler
Account: Sophie Hafkamp
Klant: Aletta Kok, Rahsaan Janssen, Caroline Kroone
Fotografie: Gerrit Schreurs
TV-productie
Regisseur: Jaap Vliegenthart
DOP: Tibor Dingelstad
Focus Puller: Justus Engelbracht
Edit: Kim Hinrichs
Online: Captcha
Sound: The Ambassadors