Premium

Etos strikt winnaar Expeditie Robinson als nieuwe ‘Handdoeken Hunk’

Kay Nambiar is in de nieuwe campagne van de drogisterij de opvolger van acteur Manuel Broekman.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne werd ontwikkeld door het Amsterdamse bureau .

Met Kay Nambiar als gezicht van de nieuwe campagne wil Etos het succes van vorig jaar overtreffen. De kartonnen beeltenis van Broekman - slechts gehuld in een handdoek - voor jong vrouwelijk Nederland.

Centraal in de campagne staat de weinig verhullende commercial waarin Nambiar een bad neemt. Met de campagne prijst Etos zijn handdoekenactie aan, waarmee consumenten kunnen sparen voor nieuwe bad- en handdoeken.

Credits
Klant: Etos
Bureau: GOUD Activatie
Creatie: Roos van Dam, Roel Verhoeven, Norman Groenewegen, Pepijn Spanjerberg
Strategie: Coen Ruseler
Account: Sophie Hafkamp
Klant: Aletta Kok, Rahsaan Janssen, Caroline Kroone
Fotografie: Gerrit Schreurs

TV-productie
Regisseur: Jaap Vliegenthart
DOP: Tibor Dingelstad
Focus Puller: Justus Engelbracht
Edit: Kim Hinrichs
Online: Captcha
Sound: The Ambassadors

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie