Elzemieke Olsthoorn stapt over van DPG Media naar Abovo Maxlead

Ze gaat bij content en marketing leiden bij het mediabureau.

Elzemieke Olsthoorn

Elzemieke Olsthoorn verruilt DPG Media voor Abovo Maxlead. Ze gaat daar als head of content en marketing onder meer bezig met de verdere ontwikkeling van AM Beyond. Dit team van ruim 20 personen bedenkt en creëert content en creatieve mediaopdrachten.

Daarnaast wordt Olsthorn, die veel ervaring in B2B heeft, manager van het driekoppig marketingteam van Abovo Maxlead. De focus daar ligt op het verder uitbouwen van het merk, de reputatie en de klantengroep.

Olsthoorn heeft ruim 18 jaar ervaring in verschillende marketing- en managementfuncties. Ze begon haar carrière als wetenschappelijk onderzoeker bij SWOCC, maar maakte in 2004 de overstap naar de media.

Ze vervulde diverse functies bij Mediahuis, Sanoma en DPG Media, met als laatste interim-managing director van verschillende bladen, waaronder Donald Duck.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie